De voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Wies Rebel - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Wies Rebel - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Wies Rebel

Blijf op de hoogte en volg Wies

27 Mei 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Waar moet je allemaal aan denken als je voor 8 maanden naar het buitenland gaat? Bij een weekendje weg kom ik altijd al op 3 koffers, 6 tassen en veel losse spulletjes uit. Nu moet het allemaal op m'n rug.
En hoe regel je zo'n reis? Normaal hoef ik alleen de auto of het vliegtuig in de stappen en is verder alles door mijn ouders geregeld, dit keer wilde ik het zelf doen.
Over precies twee weken sta ik op Schiphol, 11:40 de lucht in. Gisteren de vaccinaties gehaald. Schoenen moeten nog ingelopen worden. Tas moet gevuld worden. Vooral lastig dat ik eerst ga backpacken, vervolgens studeren en daarna weer backpacken.. Wat doe ik met al mijn spullen?
Gelukkig heb ik nog twee weken om overal over na te denken en nog goed te verdiepen in de reis. ZIN IN!

  • 01 Juni 2015 - 10:17

    Melanie :

    Wies, wat een stress allemaal. Jezelf hoef je niet in te pakken, die zal je wel tegenkomen deze komende tijd

  • 01 Juni 2015 - 11:32

    Simone Andriesen:

    wrs heb je t al, maar bij Bever hebben ze van die handigr zakken warmee je je bagage vacuum trekt. Scheelt minstens de helft qua volume.

  • 01 Juni 2015 - 21:54

    Ton Van Schijndel:

    Succes met je voorbereiding! Iedereen komt je natuurlijk uitzwaaien. Goede reis!✈️

  • 02 Juni 2015 - 09:46

    Claire'tje:

    Ik heb mij aangemeld! Spannend! Ben wel jaloers hoor! xxx

  • 02 Juni 2015 - 18:15

    Trudy Van Beek:

    De laatste puntjes op de i. Tot zaterdag!! Xxx

  • 02 Juni 2015 - 18:26

    Trudy Van Beek:

    Nog even de laatste puntjes op de i en dan..... is t zover. Tot zaterdag. Xxxx

  • 02 Juni 2015 - 18:27

    Trudy Van Beek:

    Nog even de laatste puntjes op de i..... en dan is t zover. Tot zaterdag. Xxxx

  • 02 Juni 2015 - 18:56

    Onno En Willemien:

    succes met inpakken!

  • 10 Juni 2015 - 10:43

    Groep 7B:

    Lieve juf Wies,
    Over een uurtje vertrek je dan; wij wensen jou een goede vlucht en heel veel plezier. Succes met je studie. Je MOET nog een keer langs komen als je weer terug bent. Groetjes van ons allemaal!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 18496

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 16 Januari 2016

Thailand en Australie

Landen bezocht: