Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wies Rebel - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wies Rebel - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet

Blijf op de hoogte en volg Wies

10 Juni 2015 | Nederland, Schiphol

'Afscheid nemen bestaat niet'. Dat liedje zit al 10 minuten in mijn hoofd. Momenteel zit ik in de gate, alleen. Had niet gedacht dat afscheid nemen zo zwaar zou zijn.

Begon zelfs even te twijfelen waarom ik dit in hemelsnaam doe... Weg van iedereen waar je van houdt, dingen meemaken die je met niemand kunt delen, weg van al het vertrouwde. Misschien is dit ook juist wel waarom ik dit ga doen, op avontuur. Dingen ontdekken, wereld zien, mensen ontmoeten.
Het moment dat ik nog even kon zwaaien en een handkus kon geven zal ik niet vergeten. Het schouderklopje van de meneer naast mij in de gate omdat ik het even moeilijk had ook niet.
Is Thailand klaar voor 4 weken lang Wies? I'm ready!!!!

M'n tas zit vol met broodjes. Nouja, zat. Doet me denken aan de schoolreisjes waar ook al het snoep al op was voordat je de bus in stapte. Veel dingen mee om me te vermaken in het vliegtuig. Hopelijk houden de mensen naast mij in het vliegtuig ook van spelletjes.. Zo niet, sterkte :-)!

  • 10 Juni 2015 - 11:04

    Ellen:

    Lieverd! Ik ben trots op je! Best heel erg spannend maar ik weet zeker dat het je gaat lukken! En ik ben ook blij dat jij een schrijver bent, dus we zullen vast veel verhalen meebeleven met je! Ik zei net al tegen Bibi, morgen zit Wies nog lekker een dagje aan het zwembad in Bangkok en daarna de hort op! Ik kijk uit naar al je belevenissen! Dag lief kind! Wij missen je natuurlijk maar gunnen je ook ontzettend dit avontuur! xx

  • 10 Juni 2015 - 11:07

    Marise:

    Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier! Dit vergeet je nooit meer....
    Maar voor nu nog even sterkte (ook voor de mensen in het vliegtuig naast je ; )

  • 10 Juni 2015 - 11:34

    Annelise:

    Hahaha! Tuurlijk heeft wiesje spelletjes mee om in het vliegtuig te doen! Misschien wil degene naast je wel een potje kaarten? Iets om de tijd door te komen! Met tranen in mijn ogen las ik dit verslag, ik hoop dat je heel veel reisverslagen zal plaatsen, zodat wij hier ook een beetje mee kunnen genieten! Ik mis je nu al namelijk!!!!

  • 10 Juni 2015 - 15:32

    Oma:

    Natuurlijk lieverd,niet alleen jij had het moeilijk er stonden nog 11 personen met tranen op de wangen,maar iedereen is blij voor je dat je dit mee mag maken. Geniet ervan wij genieten met je mee van de verhalen die we te lezen krijgen.


  • 10 Juni 2015 - 15:51

    Simone:

    Hey Wies, heeeel veel plezier op dit geweldige avontuur. Wij kijken uit naar je reisverhalen.
    Superstoer van je!
    De overbuurtjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 18499

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 16 Januari 2016

Thailand en Australie

Landen bezocht: