Denken in oplossingen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wies Rebel - WaarBenJij.nu Denken in oplossingen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wies Rebel - WaarBenJij.nu

Denken in oplossingen!

Blijf op de hoogte en volg Wies

12 Juni 2015 | Thailand, Bangkok

De eerste nacht in Bangkok, en hoe! Zwetend wakker worden en niet meer kunnen slapen. Na heel wat draaien, nadenken en een koude douche uiteindelijk toch nog in slaap gevallen. Om 09:00 stond er een ontbijtje klaar in het hotel. Het was in die ontbijthal al ongeveer 30 graden, je kunt begrijpen dat warme rijst en noodles er dan slecht in gaan. Dan maar een bakje melk met cornflakes en een stukje watermeloen.

Ochtendje aan het zwembad gelegen met een cocktail en lekker gezwommen. Om 12:00 naar de balie gegaan en daar lag m'n tas! Wat een opluchting. Volgend probleempje was dat de code van het slotje het niet deed, nog geen spullen dus. De tas openknippen was ook niet echt een optie dus dan maar met dat ding door Bangkok opzoek naar een slotenmaker, die zat gelukkig om te hoek. Met een gigantische tang dat ding opengemaakt en herenigd met m'n spullen. Meteen de dropjes in m'n tas opgegeten, bikini aan, zonnebrand mee en naar het zwembad. Nu kan de reis echt beginnen.

Vanmiddag al meer van Bangkok gezien. Heb wat rondjes gelopen en indrukken opgedaan, wat zijn dat er veel! Echt overal is wat te zien, ik kijk m'n ogen uit. Vooral het aantal kraampjes op straat, óveral eten. Eigenlijk word ik een beetje onpasselijk van al die geuren door elkaar, heel sterk ook. Daardoor ook weinig honger maar vond dat ik toch iets moest proberen. Heb op straat een Thaise loempia gekocht met garnalen, was echt heerlijk!! Ik neem me voor om vaker dingen te gaan proeven: gaat een wereld voor me open.
Ik ben ook nog een keer de massage gaan halen, dit keer met olie. Dit vrouwtje begon meteen met heel m'n rug te kraken, was wel heel ontspannen.

Ik heb in dit hotel nog een nachtje bijgeboekt zodat ik nog even rustig aan kan doen. Morgen ga ik echt 'backpacken'. Ontbijten in het hotel en om 14:00 een 3-uur-durende fietstocht met Co van Kessel, van veel mensen deze tip gehad dus ben benieuwd! Daarvoor of erna een hostel zoeken maar we leven met de dag dus dat zie ik morgen wel.
Denk omdat het begin niet zo voorspoedig ging ik daardoor wel een beetje meer kan genieten nu, denken in oplossingen! Gevoelstemperatuur is trouwens 44 graden, ik duik gauw het zwembad in!

  • 12 Juni 2015 - 17:36

    Mama:

    Lieverd, wat een avonturen in een paar dagen tijd! Ik vind je heel stoer! Ook slim dat je met die tas langs een slotenmaker ging... een nieuw slotje is zo gekocht! Het kan niet anders dat anderen hier aan hebben zitten morrelen! Veel plezier met het fietsen! Ik heb idd van veel mensen verhalen gehoord dat dit iets is, wat je gedaan moet hebben in Bangkok! knuffel van Pien en liefs van ons!


  • 13 Juni 2015 - 11:25

    Claire:

    Hi lieve Wies,
    ik leef nu al mee met je avonturen! Wat een spanning al! maar he, dt drankje bij het zwembad klinkt nog zo slecht nog niet...en ik maar blokken hier binnen hahah!

    Dikke kusss xxxx claire'tje van Dames 4!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 18501

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 16 Januari 2016

Thailand en Australie

Landen bezocht: