Dagje Londen - Reisverslag uit Queens Park, Verenigde Staten van Wies Rebel - WaarBenJij.nu Dagje Londen - Reisverslag uit Queens Park, Verenigde Staten van Wies Rebel - WaarBenJij.nu

Dagje Londen

Blijf op de hoogte en volg Wies

10 Juni 2015 | Verenigde Staten, Queens Park

De eerste update, het begon leuk. Kreeg chipjes en cola toen ik nog geen 10 minuten zat. Toen had ik al bedacht dat deze dag niet meer stuk kon. De vlucht naar Londen was voorbij zelfs voordat mijn film was afgelopen. Totdat ik op het vliegveld zag dat mijn vlucht naar Bangkok was gecanceld. Na heel veel wachten, lopen en regelen heb ik het nu voor elkaar gekregen dat ik vanavond 21:30 naar Bangkok vlieg. Wel 8 uur vertraging, heel klein tegenvallertje. Mag de pret niet drukken.

Momenteel ben ik in Peddington. Waar dat ligt? Geen idee. Ik dacht gebruik te kunnen maken van de gratis 'trein' van terminal naar terminal maar er reden dus blijkbaar meer treinen. De meneer die kaartjes kwam controleren (dat vond ik al vreemd want het was toch gratis?) moest wel een beetje lachen toen ik vroeg of de trein ook stopte op Terminal 5. Denk dat hij daarom de boete achterwege heeft gelaten.

Nu dus terug met de trein naar het vliegveld en kijken of ik ergens lunchbonnen kan scoren. Vanavond een hapje eten in Londen met Lisa, een vriendinnetje uit Nederland die hier nu stage loopt voor een halfjaar. Kan niet wachten om morgen met een wijntje aan het zwembad in Bangkok te liggen!

  • 10 Juni 2015 - 17:34

    Ellen:

    Nou zeg, paar uur vsn huis en dan al deze avonturen !!! Dat belooft wat!! Kan je in London alvast oefenen met MESOTALL

  • 10 Juni 2015 - 20:59

    Saskia Siemensma:

    Oh Wies, je hebt me vreselijk laten lachen door dit bericht. Nog geen halve dag weg van huis en dan al verdwalen. En dan ook nog met een kaartje erbij van Queens Park in... Florida? Ik hoop echt voor je dat je ooit in Thailand terecht komt. Maar je zou Wies niet zijn als dat niet ging lukken. Veel plezier, meis, geniet van je reis!

  • 10 Juni 2015 - 21:49

    Suus:

    Jeetje Wies ik lig in een scheur!!! Ook ik ga je volgen hoor, je gaat het zo fantastisch vinden, je zult er geen spijt van krijgen dat je deze kans met beide handen hebt aangepakt! Weet niet hoe Thailand is maar Australië ga je echt super vet vinden daar ben ik van overtuigd!! Stiekem wel jaloers had graag in je tas mee gewild haha maar dat terzijde. Oh en ik kijk nu al uit naar je volgende blog! Voorzichtig wiesje!!!!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 18523

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 16 Januari 2016

Thailand en Australie

Landen bezocht: