Thailand en Australie - Reisverslagen van Wies Rebel - WaarBenJij.nu Thailand en Australie - Reisverslagen van Wies Rebel - WaarBenJij.nu

Thailand en Australie

In December heb ik besloten om voor zeven maanden naar Melbourne in Australië te gaan. Helemaal alleen..? Ja helemaal alleen! En juist helemaal alleen omdat ik denk dat ik dan veel meer leer in zo’n periode. Het is natuurlijk wel heel spannend allemaal maar er staat een heel avontuur te wachten. Van thuiswonend naar zelfstandig wonen. Van vrienden in Nederland naar (nog) geen vrienden in Australië. Van hogeschool naar Universiteit. Van hond uitlaten naar koala’s knuffelen. Van Nederlands naar Engels. Van regen en storm naar het zonnige weertje. Wat gaan al deze veranderingen met mij doen..? Ik kan niet wachten!

Om het avontuur nog wat groter gemaakt heb ik ook besloten pm van tevoren nog een maand door Thailand te backpacken, ik vertrek 10 juni!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2016

Bijna thuis!

02 Januari 2016

Feestdagen!

23 December 2015

Brisbane, Gold Coast en Byron!

18 December 2015

Fraser Island

08 December 2015

Whitsunday Islands
Wies

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18572

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 16 Januari 2016

Thailand en Australie

Landen bezocht: